malinois-Alexopoulos87's Blog

εκτροφή καναρινιών Waterslager Malinois

Δασκαλοι 2012-Profesors

Posted by alexopoulos87 στο 19/04/2012


Vodpod videos no longer available.

4 Σχόλια to “Δασκαλοι 2012-Profesors”

  1. koullis said

    παρα μα παρα πολυ καλα πουλια

  2. ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΟΥΣΗΣ said

    Ωραία ,
    Δεν έχω πείρα αλλά πιστεύω ότι έχουν όλες τις φωνές. Ίσως να διακρίνονται και κάποιες αρνητικές σε κάποια σημεία. (Υψηλές/γρήγορες εισπνεόμενες). Ίσως να κάνω λάθος.
    Μπορώ άραγε να έχω κάποιο αποτέλεσμα εάν μέσω του ΝΕΤ βάλω τα δικά μου που δεν έχουν δάσκαλο να ακούν? η΄ λόγω τις ηχογράφησης δεν κάνω τίποτα? ίσως και ζημιά?
    Πάντως αγαπητέ Δημήτρη Θερμά Συγχαρητήρια και για την προσπάθεια και για την επικοινωνία..

    • Οκι Δημητρη μη βαλεις το βιντεο δεν θα κανεις τιποτα. Οι φωνες που ακους δεν ειναι αρνητικες ειναι φωνες κανονικες και μαλιστα υψηλοβαθμες.Αν μαθεις με το καιρο θα καταλαβεις.Εμενα μου πηρε τρια χρονια εντατικα μαθηματα μεχρι να τις μαθω…

      • ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΡΟΥΣΗΣ said

        Δημήτρη ευχαριστώ πολύ για την υπόδειξη και την διόρθωση, Αν δεν κάνεις λάθη και αν δεν σε διορθώσουν Δεν μαθαίνεις , Κι΄’εγώ θέλω να μάθω. Τα ΜΑΛΙΝΟΥΑ με έχουν συναρπάσει. Δεν τα λένε άδικα σειρήνες. Προσπαθώ να βρω κάποιους δάσκαλους για τα μικρά μου. Ο Ανδρέας πολύ ευγενικά μου είπε ότι θα βοηθήσει. Θέλω να σας ευχαριστήσω πάντως και τούς δυο για την μέχρι τώρα συμπαράσταση σας.

Σχολιάστε